1. Splošne informacije
Prodajalec:
Čarobni gozd, Urša Plešnar s.p.
Rožna dolina cesta VII / 28
1000 Ljubljana
e-pošta: info@gozdalnica.si
telefon: 040 303 009
Davčna številka: 52819388
Matična: 6362036000
Ti pogoji veljajo za vse nakupe opravljene preko spletne trgovine na domeni www.gozdalnica.si
2. Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga odstopi od pogodbe brez navedbe razloga. Rok začne teči naslednji dan po prejemu blaga.
Za uveljavljanje pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti prodajalca na zgoraj navedene kontaktne podatke.
3. Vračilo blaga
Če potrošnik odstopi od pogodbe, mora blago vrniti najkasneje v 14 dneh od obvestila o odstopu.
Blago mora biti nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini, po možnosti v originalni embalaži.
Potrošnik nosi stroške vračila blaga, razen če prodajalec ponudi drugače.
4. Povračilo plačil
Prodajalec povrne vsa prejeta plačila (vključno s stroški dostave, razen dodatnih, če je potrošnik izbral dražji način dostave od običajno ponujenega), najkasneje v 14 dneh od dneva prejema obvestila o odstopu.
Povračilo se izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je dogovorjeno drugače. Prodajalec lahko povračilo zadrži do prejema vrnjenega blaga ali dokazila, da je bilo blago odposlano.
5. Izjeme od pravice do odstopa
Pravica do odstopa ne velja za:
blago, izdelano po natančnih navodilih potrošnika ali prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
hitro pokvarljivo blago ali blago z kratkim rokom uporabe;
zapečatene izdelke, ki zaradi varnostnih in higienskih razlogov niso primerni za vračilo, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
digitalne vsebine, če je bila dostava začeta z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika in brez možnosti odstopa.
6. Reklamacije in stvarne napake
Ne glede na pravico do odstopa lahko potrošnik uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake ali garancije v skladu z veljavno zakonodajo. Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo običajno rabo ali ki so bile izrecno dogovorjene, lahko potrošnik zahteva popravilo, zamenjavo, sorazmerno znižanje cene ali vračilo kupnine.
Prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prejema blaga.
7. Postopek vračila ali reklamacije
Za vračila ali reklamacije nas kontaktirajte na info@gozdalnica.si. V sporočilu navedite: ime in priimek, naslov, številko naročila, opis napake ali razlog vračila.
Blago pošljite na naslov naveden v 1. točki.
Po prejemu blaga bomo v najkrajšem možnem času obdelali vračilo ali reklamacijo ter vas o tem obvestili.
